نکته‌هایی در مورد IP


نکته‌هایی در مورد IP

با داشتن IP یک شخص مثلا در چت چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ اگر می‌خواهید بدانید پس حتما این متن را تا انتها به دقت مطالعه بفرمایید.

قطع ارتباط شخص با اینترنت: شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌هایی مانند Disconnect IP  یا Rocket  و دانستن  IP شخص مقابل او را از اینترنت اخراج کنید.

کند کردن سرعت ارتباط شخص با اینترنت: با استفاده از برنامه‌هایی مانند: Vai-te-ja,icmp bomber,… و با فرستادن Packets  در یک زمان سرعت شخص را عملا کاهش دهید. 

 

 

 

ادامه ترفند در ادامه

پیدا کردن پورت‌های باز: وقتی که IP یک شخص را داشته باشید می‌توانید با استفاده از برنامه‌های  Port Scanner  سیستم شخص مقابل را جستجو کنید و اگر پورت‌های بازی وجود داشته باشد،درصورت امکان از آنها استقاده کنید.

یافتن تروجان فعال در سیسنم مقابل: بعضی از برنامه‌های با دادن IP یک دستگاه آن دستگاه را برای تروجان‌های فعال جستجو می‌کند و اگر پورتهای بازی مربوط به یک تروجان را پیدا کند به شما گزارش می‌دهد.

اما آیا می‌توان با دانستنن IP یک شخص با برنامه‌هایی مانند: Sub Seven,… به سیستم قربانی حمله کرد؟

در حالت عادی خیر،زیرا برای کار کردن با برنامه‌های تروجان مانند Sub Seven باید یک Server در سیستم قربانی فعال شود (فایل سرور فایلی است که با برنامه‌های تروجان مانند: Sub Seven  ساخته شده و باید بر روی سیستم قربانی اجرا شود و بعد از اجرای فایل سرور یک پورت در سیستم قربانی باز می‌شود که راه نفوذ  شخص را باز می‌نماید) پس در نتیجه اگر قبلا فایل سروری بر روی سیستم قربانی باز نشده باشد یا اینکه فایل سرور بر روی سیستم او موجود نباشد شما هیچ کاری با برنامه‌های تروجان نمی‌توانید انجام دهید.

درخواست از شما دوستان عزیز و کاربران محترم خواهشمندیم که فقط در صورت لزوم از این ترفند در مواقعی  استفاده کنید که واقعا پای آبرو و حیثیت شما در میان باشد و با انجام این امور برای تفریح محیط زیبا و دوست‌داشتنی اینترنت را آلوده نفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد