معرفی 10 ویرایشگر آنلاین و رایگان فایل های تصویری


Splashup
این سایت اینترفیس بسیار جالبی جهت کار روی تصاویر دارد. شما می توانید تصاویر خود از فیس بوک ، پیکاسا ، فلیکر و یا آدرس های دیگر را وارد این ابزار کنید و به ویرایش آنها بپردازید. شباهت ظاهری بسیار زیادی به فوتوشاپ دارد و بسیار قوی است.

splashup 

 

ادامه آدرس ها در ادامه

Picnik
این کلمه را بار ها شنیده اید ، پیکنیک سایت بسیار معروفی است که با امکاناتی که ارائه می کند ، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. سرویس هایش را در دو اکانت مجزا ، رایگان و غیر رایگان ارائه می کند.سرویس های رایگانش در حد بسیار مطلوبی هستند و برای کار های معمولی بسیار کار آمد. پس فرصت را از دست ندهید ، به پیکنیک بروید و کمی تفریح کنید!

picnik

FlauntR
کار با این سایت بسیار ساده است ، برای فعالیت در این سایت باید عضو آن شوید و حساب کاربری داشته باشید.

flauntr

Phixr
نقطه قوت این سرویس در سرعت عمل آن است ، برای شروع باید کمی وقت خود را صرف نحوه کار با این سرویس کنید چرا که کمی با دیگر سرویس ها فرق می کند.

phixr

Photoshop Express
در ماه مارس ادوبی Photoshop Express را معرفی نمود ، اینترفیس بسیار کاربرپسندی دارد ، ابزار های خوبی را ارائه می کند و کار با آن ساده است. توضیحات بیشتر در مورد این ابزار را می توانید در خود سایتش مشاهد کنید.

photoshop-express

Lunapic
ابزاری بسیار ساده برای ویرایش فایل ها ، منتها رابط کاربری جالبی ندارد ، بیشتر برای کار های بسیار سریع و ساده استفاده می شود.

lunapic

DrPic
از نامش پیداست ، دکتر عکس ها! امکانات بسیار متنوعی را ارائه می کند ، خواندن تصاویر از سرویس های مختلف وب و ویرایش آنها از جمله این امکانات است.

drpic

Fotoflexer
این سایت برخی از امکانات را که پیکنیک به صورت رایگان ارائه نمی کند را ارائه می کند! می توانید تصاویر مورد نظرتان را با فرمت png و به صورت شفاف ذخیره کنید.

fotoflexer

Pixenate
این سرویس تصاویر فلیکر شما را می خواند و ویرایش می کند ، این سایت ابزاری ارائه می کند که در سرویس های دیگر آن را ندیدم ، ابزاری که باعث می شود دندان های شما سفید تر شوند ، البته که منظور من خمیردندان نیست!

pixenate

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد