عکسهای باحالی از فوتبال بانوان! (واقعا فوتبال واقعی اینه!!!)

 
ادامه عکس ها در ادامه

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر 1388/04/15 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.mahtaab-rayan.blogfa.com

سلام
من نزدیک به 2 ماهه توی pcnetwork عضو هستم و من هم خیلی در این زمینه تخصص ندارم اما نحوه ی ارسال مطالبش با وبلاگ فرق نداره
میتونین هر جا هر موضوعی رو خواستید بنویسید و رباط سایت هم اون رو به محل درستش منتقل میکنه البته اگر مطلبی که می نویسید جواب کس دیگه نباشه
اگر هم دارید جواب مینویسید که هیچی ، همونجا که مثینویسید میمونه و میتونین بعدا از طریق همونجا برید و باز هم به نوشته ها پاسخ بدین
اگر خواستید به کسی هم چیز خاصی بگین میتونین روی آیکون یا اسمش کلیک کنید
صفحه ای که باز میشه در واقع صفحه ی پیام برای شخص مورد نظره
اگر با چیزایی که گفتم مشکل داشتید به من خبر بدین
موفق باشید
راستی وبلاگ جالب و زیبایی دارید
تبریک میگم

سلام رهگذر جان ممنون
سعی میکنم جبران کنم عزیزم

آراس 1388/04/17 ساعت 11:43 ق.ظ

سایت جالبی داری ولی چرا هیچکی نظر نداده؟؟؟؟

کم لطفی شونه دیگه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد